Interesujące koncepcje na konstruowanie witryn wyrastają jak przysłowiowe „grzyby po deszczu”, gdyż coraz więcej Nabywców w naszym kraju „robi sprawunki” przez sieć, a do sklepików stacjonarnych chodzą przede wszystkim zaznajomić się z wytypowanym produktem (a mianowicie tym, w jaki sposób on w naprawdę wygląda). Istnieją sytuacje, iż całe interesy przekierowują swoją działalność do wirtualnego świata, odstępując opustoszałe lokale oraz licząc na poważne oszczędności. Ponadto każdy Klient w niektórych przypadkach może liczyć na to, iż towar jest niewątpliwie dobrej jakości, przykładowo żaden inny potencjalny Nabywca go wcześniej nie przymierzał. Skromne oraz spore firmy zgłaszają się wtedy do agencji reklamowych, by te zajęły się opracowaniem ekscytującej i efektywnej strony. Architekci stron opracowują więc coraz to bardziej niekonwencjonalne strategie, w większości bazujące na WordPressie.
Najwyraźniejszym kierunkiem w 2016 roku była uniformizacja strony ilustracyjnej oraz rozlokowania wszelakich elementów na stronie. W większości przypadków była ona podzielona na dwie bądź trzy kolumny, ale konsumenci natychmiast się znudzili kopiowanymi wzorami. Wszystkie znajome strony www, np. sklepików z odzieżą, prezentowały się prawie tak samo, a to na pewno przedłożyło się na sprzedaż. Teraz układ strony www, projektowanie grafiki oraz kolejnych modułów absolutnie nie dokonuje się już na wspomnianych regułach. Projektanci stron internetowych dążą do zaakcentowania swoistych cech branży Klienta.
Styl ów był nadzwyczajnie modny i bazuje na wyzyskaniu poprzez grafikę całej rozległości monitora. Po pierwsze – czujność nabywcy w ogóle nie rozprasza się na pozostałe fragmenty, po drugie – stymuluje doskonale przystosowaną grafiką do późniejszego sprawdzania strony. Ekrany początkowe zapełnione są w pełni pięknymi grafikami, grafiką z tekstem lub przyciskami akcji. Mogą być zastygłe czy sprawować rolę slydera. Dużym pozytywem jest to, że niniejsze segmenty dopasowują się na potrzeby wyświetlaczy na laptopach oraz wielkich monitorów. Świetnej jakości fotografię powinno przygotować rzetelne studio graficzne.
Ogromna, doskonałej jakości grafika zaciekawi oko niejednego Nabywcy. To oryginalny zamysł, aby uatrakcyjnić wygląd witryny. Część ludzi jest wzrokowcami, dlatego jeszcze bardziej opłaca się w ten element zainwestować. Mówiąc w skrócie nie wykorzystujmy jednak z tzw. banków gratisowych grafik, zwłaszcza wówczas, gdy nasza marka ma się autentycznie łączyć z profesjonalizmem. Korzystniej zlecić przygotowanie fotografii pewnemu grafikowi, który będzie troszczył się o to, żeby wszystkie miały właściwy nastrój oraz korelowały z kształtem strony.
Material design to zabieg bazujący na horyzontalnych odcieniach oraz na zagospodarowaniu świateł oraz cieni. Google zasugerowało się tutaj typowym papierem oraz atramentem. Nadrzędnym zamysłem było wzmocnienie jasności stron, jak i unowocześnienie defektów, które były zauważalne w formie flat. Ogólnie rzecz biorąc material design to: rozmieszczenie w trójwymiarze (identycznie z klasyfikacją modułów), plastyczne i harmonijnie dopasowane kolory (jeden kolor pierwszorzędny oraz drugi barwnik dodatkowy, m in. do podkreśleń), intuicyjne ikonki (maksymalnie gładkie, z wygładzonymi wykończeniami kresek, z użyciem proporcji 2dp), fotografie i ryciny wektorowe (dostrojone do nastroju strony internetowej; slogan na zdjęciu musi znajdować się na gradiencie; krótko mówiąc nie wolno przesadzić z przyciemnianiem) i typografia oparta o styl Roboto.
Przeważająca część użytkowników Internetu wcale nie przyjmuje od sprzedających tego, czego wymagają. Wchodzą na stronę internetową oraz co dostrzegają? Nieinteresujący projekt logo, bardzo dużo nieprzydatnych tekstów (które mają możliwość przewijać nie widząc końca), natomiast finalnie są obsypywani ulotkami informacyjnymi o tym, żeby bezwzględnie zarejestrować się do newslettera, zaczerpnąć z promocji (które na pewno za minutę się skończą) czy omówić ważne kwestie z ekspertem (jaki co chwilę włącza się na czacie oraz mówiąc w skrócie nie jest to „żywa jednostka”). Klienci potrzebują tego, by otrzymać psychiczną relację z wyrobem bądź jeżeli to realne – ze sprzedającym. W ogóle nie chodzi w tym przypadku o „targowanie się”, lecz drogę zaufania. Dobrym zamysłem jest zatem opowiedzenie czegoś o swej firmie. Ostatnio określa się to wyrażeniem „storytelling”, więc rozprawianie o takich rzeczach, jak: kim jest każdy członek firmy, co potrafi zaproponować firma itd. Owa postać reklamy ekspresowo przemawia do konsumentów oraz daje korzystniejsze wyniki niż irytujące okna, które wyskakują „zza węgła”.
Jeżeli zamierzasz wiedzieć dużo więcej, kliknij w link tutaj – Ulotki reklamowe Toruń – a wyszukasz wiele więcej informacji.