Wszyscy dokładnie rozumiemy, że Internet to morze okazji oraz również bezmiar nowoczesnych narzędzi, które mają odciążać w „zdobywaniu serc” nowych Kupujących oraz wzmacnianiu lojalności „starych”. Oprócz reklamy zewnętrznej i wewnętrznej, która wbrew pozorom bardzo efektywnie wpływa na potencjalnych nabywców, mamy poza tym opcję stosowania sieci do lansowania własnej firmy i eksponowania swoich ciekawych towarów bądź usług. Klasyczna reklama w postaci zbyt trywialnej albo namolnej wcale nie da takich zysków, jak sprytnie skonstruowana i wypozycjonowana strona internetowa. Czemu? Na owo pytanie zamierzamy w obecnej chwili skrupulatnie oraz fachowo odpowiedzieć.
Otóż trzeba sobie w obecnym momencie odpowiedzieć na konkretne pytania: czy opracowując swoją stronę internetową pamiętaliśmy o użytkownikach bądź o tym, co nam się przede wszystkim podoba? Czy wpisy opublikowane na własnej są rzetelnej jakości, więc jednoznaczne, dostępne i fachowe? Czy dosyć często modyfikujemy własną stronę? Czy w przygotowanych tekstach uwzględniliśmy zwroty kluczowe, które linkują do kolejnych podstron? Odpowiednio zbudowana strona internetowa w ogóle nie będzie na 100-nej lokalizacji w najpowszechniejszej na świecie wyszukiwarce internetowej którą jest Google. I nie chodzi tu jedynie o sprawy ujęte w zadanych wyżej pytaniach. Środki na pozycjonowanie stron internetowych, które blogowicze ciągle zamieszczają na wielu stronach internetowych, rzeczywiście są zaledwie podstawami. Znaczy to, iż niestety nie wypozycjonujemy strony na ich podstawie. Nikt nie ujawni zagadki pozycjonowania na blogu, zwłaszcza jeżeli jest to przedmiot jego aktywności zawodowej. Kierujmy się własnym „rozumem” – umiejscowienie strony marki na głównej stronie w wymienionej wyszukiwarce niemało kosztuje, głównie jeśli zmierzamy do tego, ażeby się ona tam utrzymała dłużej niż parę chwil. Co rusz można zakupić wpisy za przysłowiowe „parę groszy”, jednakże zazwyczaj pozycjonowanie realizuje się na zasadzie spamu. Wynik? Firmowa strona zostaje unieruchomiona przez Google.
Niewątpliwie swoją stronę internetową mamy szansę stworzyć sami. Sen z oczu może spędzać jednakże pytanie: jak będzie czytało ją Google? Nierzadko wydaje nam się, że całość zrobiliśmy oczywiście jak być powinno, lecz strona zlatuje na następne miejsca w wyszukiwarce. Widać zaczerpnęliśmy z dowolnego szablonu (odpłatnego lub darmowego) i standardowo „zapełniliśmy go” wpisami, fotografiami, filmikami itp. Nie jest to odpowiedni koncept, szczególnie na markową stronę. Tworzenie stron internetowych powinniśmy zostawić programiście, grafikowi oraz pozycjonerom. Po pierwsze – skoro nie posiadamy dostatecznej wiedzy, zaprzepaścimy mnóstwo czasu na przyswojenie jej sobie. Secundo – wybierając tą drogę musimy mieć na uwadze pracę na dwa etaty. Po trzecie – przy sporządzaniu strony markowej nie działa pojedyncza osoba, lecz kilka. Łatwiej i skuteczniej jest zlecenie komuś niniejszej pracy (a jest jej dużo). Podobnie rzecz ma się z tworzeniem sklepów internetowych. Samo tworzenie tekstów pochłania dużo czasu, a muszą one całkowicie korespondować z tematyką firmowej strony. Pozycjonowanie trwa od paru do kilkunastu tygodni, zaś na wstępie może praktycznie w ogóle nie być spostrzegany żaden ruch na stronie.
Istnieje co najmniej kilkanaście rzeczy, na jakie powinniśmy bezwzględnie zwrócić uwagę przy planowaniu strony internetowej i jej pozycjonowaniu – niżej znajdują się te najistotniejsze.
Należałoby mieć na uwadze – jeżeli Google usunie naszą stronę z efektów wyszukiwania, przeważnie powrót jest niewykonalny. Lepiej nie błądzić w labiryncie internetowych „złotych myśli” oraz pozostawić fachowe projektowanie stron osobom, które mają szeroką wiedzę oraz kompetencje.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, kliknij w ten link – Pozycjonowanie stron internetowych Gorzów